Osvěžte své podnikání.
Ukázka, jak Makra fungují. Při tvorbě dokumentace novému zákazníkovi Vám ušetří více než hodinu času.
Předvedení a postup, jak Makry snadno nadopujete Vaši šablonu dokumentace BOZP a PO / ISO 9001.
Zdražování novým i stávajícím zákazníkům.
Kdy, proč, jak a o kolik zdražovat. Úspěšná prezentace zdražování zákazníkům.
Spojení zdražování s předplácením Vašich služeb. Postup a motivace zákazníků.
Dodání odvahy zdražovat.
Znáte to: se zákazníkem je problém domluvit si termín schůzky, zákazník ruší schůzky na poslední chvíli, zákazník nezvedá telefon, zákazník zaplatí fakturu až po několika urgencích.
Několik triku, jak budete mít uvedené situace pod kontrolou. A jak je řešit s nadhledem a ve Váš prospěch.
informace o školení |
|
délka školení |
2 hodiny |
cena za osobu |
1 900 Kč |
maximální kapacita |
12 účastníků |
adresa školení |
Klimentská 1443/50, Praha 1 |
termíny školení |
22.5.2019 9:00 až 11:00 |
Přihlaste se na školení prostřednictvím níže uvedeného formuláře nebo mě kontaktujte.
Kontakt: Luboš Pok, tel.: 736 488 929, lubos@lubospok.cz, www.lubospok.cz